Умови надання гарантії
- Установка та налаштування Виробу (трекеру, системи охорони автомобіля, мотоциклу та інш.) на транспортний засіб повинні проводитися тільки в спеціалізованих сервісних центрах.
- Особа або організація, які встановили Виріб, несуть відповідальність за правильність і якість установки і налаштування всіх параметрів Виробу.
- Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно і чітко заповнених даних: моделі, серійного номера, дати продажу, а також дати установки, печаток і підписів фірми-продавця, фірми-установника, а також підписи покупця.
- Гарантійні зобов’язання не поширюються на елементи живлення, запобіжники, мікрофони, антени, кабелі, джгути проводів, а також на корпусні та інші частини Виробу, що зношуються в процесі експлуатації.
- Гарантійні зобов’язання не поширюються на SIM-карти, на якість стільникового зв’язку та на якість надання послуг мобільних операторів. Вибір мобільного оператора, наявність коштів на рахунку та інші питання організації GSM-зв’язку споживач здійснює самостійно.
- Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування здійснюється на території України. Виробник не здійснює переміщення виробу через кордони країни. Гарантійне обслуговування на території інших країн забезпечують офіційні дилери виробника виробу в цих країнах.
- Гарантія не забезпечує відшкодування прямих або непрямих збитків, втрат або шкоди, пов’язаних з проведенням монтажних і демонтажних робіт, а також транспортуванням Виробу для ремонту.
- Виробник не несе відповідальність за можливу шкоду, прямо або опосередковано нанесену людям або їх майну у випадках, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, встановлення виробу, умисних або необережних дій покупця (споживача) або третіх осіб.
- Гарантійні зобов’язання анулюються і Виріб знімається з гарантійного і сервісного обслуговування у випадках:
9.1 розбирання, ремонт або модернізація виробу були здійснені будь-якою організацією або особами, які не мають на це відповідних повноважень;
9.2 на виробі або на будь-яких його окремих елементах виявлені механічні пошкодження, сліди потрапляння води або будь-яких інших активних середовищ;
9.3 пошкодження виробу викликано порушенням правил і умов установки і експлуатації виробу, викладених в інструкціях про виріб;
9.4 пошкодження виробу викликано електричними напругами або струмами, що перевищують норми, заявлені виробником в інструкціях про виріб;
9.5 ушкодження викликане дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб.
![]() |
![]() |
У будь-яких випадках виникнення складнощів у користуванні, або необхідності гарантійного сервісного обслуговування компанія «МСС Україна» радить в першу чергу звернутися до спеціалістів технічної підтримки за телефоном +38(067) 444 3 555.
Якщо спеціаліст технічної підтримки рекомендує Вам звернутися спочатку до установника, радимо дослухатися до його порад. За нашою статистикою більше 50% проблем вирішується спеціалістом зі встановлення без втручання в роботу самої охоронної системи.
Якщо спеціаліст-установник зробив висновок про необхідність гарантійно-сервісного обслуговування, то це питання вирішується шляхом надсилання системи на виробництво «МСС Україна» через установника, через дилерську мережу, або (у окремих випадках) напряму до «МСС Україна».
Термін виконання ремонтних робіт на виробництві не перевищує 2-5 днів, без часу на транспортування.
Для виконання якісного ремонту радимо покласти в упаковку детальне пояснення проблеми та зворотну адресу для повернення відправлення.